mittegnaunika

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Dags för skola...

Av Ida - 28 maj 2012 07:00

Efter en helt wonderful helg är det dags för skola igen    . Hade ju as kul och så ska det där ordet Måndag alltid dyka upp! Man bah ähhhlleko...

HAHA, min kusiner var här   , såklart spelade vi Just Dance och jag var best 8o. Nejj men det var as kul ... säger vi :). Och nu undrar ni vf dom var här (eller inte) men det var såklert för att min store bror hade Konfimation   

- Ohyeay! Vilket också var askul och där kommer Måndag och förstör! 8o


Tro inte att jag försöker var rolig med det Måndag  för det skulle ändo inte funk xo


Kraam, skriver nog mer sen idag 8)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 29 juni 2012 12:38


Hejj alla :D Har inte skrivit om mitt liv på länge och säger inte förlåt för jag har faktiskt mina anledningar !! Ehhmm ... mitt föra inlägg var lite sådär tråkigt men har ändå beskrivit den senaste tiden!  Har haft skolavslutning - många nära ...

...

Av Ida - 25 juni 2012 10:12

Det jobbigaste med te.x läger är att när allt är som bäst måste man lämna sina nya vänner... ...

Av Ida - 10 juni 2012 20:19

Hajj mina små läsare! ♥ Är hemma nu ...  ... Jippie !!    Glömde säga i inlägget jag skrev innan vi åkte att vi skulle till min mormor och morfar för att mamma och pappa skulle åka och fira deras bröloppsdag i helgen. Jag har en storebro...

Av Ida - 8 juni 2012 13:58

Hellu bloggis ♥  - FOTOBOMB! Jag har haft ju haft problem med att ladda upp bilder men detta är då från min SYSTEMKAMERA man har laddat upp lite bilder ifrån kameran på datorn. Tyvärr är bilderna där väldigt suddiga och jag kan inte ta med...

Av Ida - 7 juni 2012 19:05

Hellu yoiga människor ...     Nae men förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men... here i am... once again Feeling lost but... that wasn't the true...i wanna eat a big banana...and you don't know when i come back so read this text with a bi...

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en video när jag sjunger eller inte ?!!
 Ja!
 Njja, bryr mig inte direkt!
 Nej!
 Du MÅÅSSTEEE!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards