mittegnaunika

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Ida - 7 juni 2012 19:05

Hellu yoiga människor ...  


Nae men förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men... here i am... once again Feeling lost but... that wasn't the true...i wanna eat a big banana...and you don't know when i come back so read this text with a big freaking smile on your face. If you dosen't do that I'm seriös gona eat two eeegggsss...


I alla fall, tillbaka till ämnet : PINSAMT.

I dag när jag kommer hem frågar min mamma och jag vill följa med henne och lämna en blomma till en som tar studenten i morgon och jag svarar ja. Vi går dit. Okej, inte så farligt. Men vad händer när vi då står där och säger grattis och ger henne blommor... Jo då ni! Då ser jag en liten så här konstig vridning i hennes ansikte. Den där något står inte rätt till minnen och vad säger hon?

 "Jag tog studenten för ett år sedan!" Här står jag och min mamma och grattar denna flicka ett är EFTER hennes student! HAHAHAAHAHHA! Pinsamaste jag någonsin varit med om !! 80

Istället för att hon bara ska stå och se när våra kinder blir till tomater drar jag till världes sämsta kommentar:

 "Euumm...du vet vi tänkte så här gratta dig ett år senare i och med att vi glömmde gratta dig för ett år sedan! "

Gissa vems mamma som INTE fick en kram ... 


Kraam ♥


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en video när jag sjunger eller inte ?!!
 Ja!
 Njja, bryr mig inte direkt!
 Nej!
 Du MÅÅSSTEEE!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards