mittegnaunika

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Ida - 29 juni 2012 12:38

Hejj alla :D

Har inte skrivit om mitt liv på länge och säger inte förlåt för jag har faktiskt mina anledningar !!

Ehhmm ... mitt föra inlägg var lite sådär tråkigt men har ändå beskrivit den senaste tiden! 

Har haft skolavslutning - många nära kommpisar lämnar nu skolan nu och okej jag vet det är varken som läger och man dör ju inte liksom inte men ändå!

Scoutläger - Kunde inte vara på hela scoutlägret utan bara en natt men i vilket fall så hann jag faktiskt ändå träffa nya vänner som jag var tvungen att lämna snabbt ... :(

Torpkonferansen - Det som kanske var det jobbigaste! Det är en kristen camping som håller på under hela midsommar veckan men möten och seminarier. (Länken är till tonårsmötena men det är sååå mkt mer) Där träffade jag bland annat några grymma vänner som jag kommer att minnas i all evighet. Klart att vi har lite kontakt och så nu men det är absolut inte samma sak som att spela fotboll i solnedgången. Sen mötena - jag gick inte bara på tonårsmöten utan också på mkt annat och jag lovar dig - mitt liv har förändrats. Det kanske inte syns så mkt på mitt alldagliga liv men min relation till Gud har förändrats (Posetivt då asså). 


----------------------------------

Har klippt mig <3

 

-----------------------------

 

Så har varit väldigt nedstämd över alla dessa fina och underbara människor och allt har bara hänt under 2 veckor vilket har gjort det VÄLDIGT svårt att smälta!

I vilket fall hinner jag inte skriva mer för ska va med Tove >8D


Ha de bra ♥

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en video när jag sjunger eller inte ?!!
 Ja!
 Njja, bryr mig inte direkt!
 Nej!
 Du MÅÅSSTEEE!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards