mittegnaunika

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Ida - 10 juni 2012 20:19

Hajj mina små läsare! ♥

Är hemma nu ...  ... Jippie !! 


Glömde säga i inlägget jag skrev innan vi åkte att vi skulle till min mormor och morfar för att mamma och pappa skulle åka och fira deras bröloppsdag i helgen. Jag har en storebror och en lille bror bah så att ni vet;)

Har faktiskt haft roligare än vad jag trodde...

Här kommer en liten konversation när vi skulle åka och spela golf:

Mormor: Kommer ni nu grabbar?!

Morfar: Ahh, vänta lite...

Mormor: Vadå då?

Morfar: Det är ju fotbolls EM på TV.

Mormor (surt): Skit TV!


Sen idag börjar Albin (min storebror) prata med mormor om sina "magbesvär" han har för att han tycker att lunchen är för sen i skolan. Mormor säger att ... bla bla bla bla... i alla fall här är deras diskunion "kortfattad":


Albin: Jag har TYP ont i magen just nu. Jag brukar få det i skolan för att vi äter för sent.

Mormor: Jaha du, jag tror du har (kommer inte ihåg vad det hette) för jag har haft det och stämmer in exakt på hur du känner!

Albin: Ahh, men finns det något att göra åt det ?!

Mormor: Det finns ju medicin men annars kan du dricka mjölk.

Albin: Ahh, eller Juice ... ?

Mormor och Morfar: Naaehhh

Albin: Nae, ehh det var ju det jag mena ... typ!

Mormor: Jag tror jag har medicinen här!

Morfar: Men banan är bättre

Albin: Hehe...

Jag: Hehe...

Mormor: Ähh jag vet inte!

Morfar: Banan!!

Albin (skiner upp): Eller revbenspjäl!

Morfar: Kanske det, men banan är bättre.

Mormor: Ahh banan.

Albin tar en banan 

THE END



   - The Hair History

 

Once opon a time ... Nyvaken och ... ja ... morgon frissa helt enkelt!

Håret och jag har tagit oss in i badrummet ... with .... my ... happy ...face ...

En sista titt på denna morgonfrissa...

Behandling pågår ...

Färdig !  :D    


Och det var min dagliga hårfixning. Bokstavligen dagliga...  


Det var allt för denna gång! :)


Kraam ♥ 





Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en video när jag sjunger eller inte ?!!
 Ja!
 Njja, bryr mig inte direkt!
 Nej!
 Du MÅÅSSTEEE!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards